یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۶
۰ نفر

گروه حوادث: جست‌وجوی گسترده پلیس کالیفرنیا برای دستگیری افسر اخراجی پلیس لس‌آنجلس که مظنون به قتل سه نفر است به کوه‌های برفی این منطقه کشیده شد.

حوادث خارجی

پنجشنبه گذشته کریستوفر دورنر، افسر اخراجی پلیس لس‌آنجلس با حضور در محل کارش سه نفر از همکاران سابقش را به گلوله بست و متواری شد. در جریان این تیراندازی یکی از مأموران پلیس کشته شد و دو مجروح حادثه نیز به بیمارستان انتقال یافتند. مقامات پلیس می‌گویند که این مرد پیش از تیراندازی به سوی همکاران سابقش، به سراغ دختر و داماد فرمانده سابق پلیس رفته و آنها را به ضرب گلوله به قتل رسانده بود.

کریستوفر دورنر که از سال 2005تا 2008در نیروی پلیس خدمت می‌کرد، به‌دنبال اظهار شهادت دروغین در دادگاه، از نیروی پلیس اخراج شد. او پس از این حادثه به‌دنبال راهی بود تا از کسانی که باعث اخراج وی شده بودند انتقام بگیرد. افسر اخراجی پلیس هفته گذشته مطلبی در 14صفحه در اینترنت منتشر کرد که در آن اعلام کرده بود به‌خاطر اخراج ناعادلانه‌اش از پلیس به‌دنبال انتقام‌گیری است.

او در این مطلب چندین نفر از همکاران سابق خود و اعضای خانواده آنها را به‌عنوان اهداف بعدی‌اش برای انتقام‌جویی معرفی کرده بود؛ افرادی که به‌خاطر این تهدید، همگی تحت حفاظت امنیتی قرار گرفته‌اند. او حتی مردم لس‌آنجلس را هم تهدید به انتقام‌گیری کرده و در نامه خود گفته است که از مرگ نمی‌ترسد و پس از اخراج از پلیس خود را مرده می‌داند. همزمان با تیراندازی‌های مرگبار کریستوفر دورنر، جست‌وجوی مأموران پلیس برای دستگیری او شروع شد.

این جست‌وجوها حالا به کوهستان برفی کشیده شده، چرا که پلیس معتقد است این مرد احتمالا برای فرار از دست مأموران به کوه‌ها پناه برده است. چارلی بک، رئیس پلیس لس‌آنجلس به خبرنگاران گفته است که او به خوبی می‌داند چه می‌کند. این مرد با روش‌های زیادی برای ناپدید شدن آشنایی دارد و همین مسئله دستگیری او را با مشکل روبه‌رو کرده است. پلیس همچنین اعلام کرده که این قاتل خطرناک سلاح‌های زیادی ازجمله چندین قبضه سلاح جنگی در اختیار دارد. 

کد خبر 200879
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز